حافظ ناظری، استاد موسیقی خواننده سنتی مطرح کشور و جهان، در روز تولد خود با معلولین و مردم زلزله زده ثلاث باباجانی دیدار کرد.
کد خبر: ۷۶۷۴۰۷
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۷ 30 July 2019

جشن تولد استاد موسیقی جهان در ثلاث باباجانیبه گزارش خبرنگار تابناک، صبح امروز سه شنبه ۹۸/۵/۸ مراسمی جهت دیدار حافظ ناظری استاد موسیقی و خواننده مطرح کشور و جهان با جامعه هدف بهزیستی و مردم زلزله زده ثلاث باباجانی، در روز تولد وی در این شهر برگزار شد.

در این مراسم شهاب حسینی معاون پشتیبانی اداره کل بهزیستی استان کرمانشاه، ضمن تشکر از حضور حافظ ناظری و خیرین، اظهار کرد: مردم این شهرستان مهمان نواز، خون گرم و عزتمند بوده و همیشه قدردان خیرینی هستند که هنگام نیاز به دادشان رسیدند و یاری شان کردند.

حسینی با اشاره به اینکه حافظ ناظری فرزند همین آب و خاک است و بعد از زلزله مکرر به مناطق زلزله زده و شهرستان ها سرکشی کردند، افزود: از روز اول پس از زلزله اداره کل بهزیستی استان با تشکیل ستاد مدیریت بحران در شهرستان با فراهم کردن نیاز های اولیه، اسکان مددجویان، اعزام مددکاران و اورژانس اجتماعی کارهای درخشانی را به جای گذاشت.

وی اضافه کرد: بهزیستی استان کرمانشاه به ۲۰۰۰ پرونده در شهرستان ثلاث باباجانی خدمات ارائه می دهد و جمعیتی بالغ بر ۶۰۰۰ نفر ، ۱۶ مهدکودک و ۱۴ معلول ضایعه نخاعی تحت پوشش دارد و همچنین یک مرکز تخصصی توانبخشی در شهرستان به کمک بهزیستی و همت خیرین راه اندازی شد؛ ۶۱۰ خانه خانواده های تحت پوشش تخریب که به کمک و مدیریت بهزیستی، ۹۳ درصد خانه ها تکمیل شدند.

این مسئول در پایان بیان کرد : تاکنون خانواده هایی که سرپرست معلول داشتند فقط فرد معلول تحت پوشش بهزیستی بود اما این مژده را به خانواده های این عزیزان می دهیم که از امروز تمام خدمات بهزیستی به خانواده های این افراد ارائه می شود.

حافظ ناظری استاد موسیقی ایرانی در ادامه این مراسم با اشاره به اینکه زلزله کرمانشاه روز های سختی را برای این استان خصوصا شهرستان های زلزله زده به وجود آورد، ابراز کرد: مسئولین و مردم در حد توان برای کاهش آسیب ناشی از زلزله برای مردم کمک کردند و امیدواریم با کمک های بیشتر موجب رضایت و خوشحالی مردم باشیم.

ناظری در پایان افزود: همه مردم ایران در زلزله کنار مردم زلزله زده بودند و همه تلاش خود را جهت آلام دردهای شما کردند و در حد توان خدمت گذار این مردم هستم و امیدوارم در کنار هم کرمانشاه را بسازیم.

در پایان این مراسم هدیه هایی از طرف حافظ ناظری به 200 نفر از مددجویان بهزیستی ثلاث باباجانی و 200 نفر از مددجویان سرپل ذهاب اهدا شد.

 
 
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار